مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-07پزشكي

افتتاح نشدن مرکز درمان بستر «بخش چغامیش» دزفول و پاسخگو نبودن مسوولان مربوطه


راه اندازی مرکز درمان بستر بخش چغامیش دزفول یکی از مهم ترین و ضروری ترین مطالبات اهالی این بخش است که علی رغم آماده بودن ساختمان این مرکز از سال 98 هنوز مسوولان تصمیمی برای بهره برداری از آن ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از دزفول راه اندازی مرکز درمان بستر روستای خیبر بخش چغامیش که از مناطق محروم شهرستان دزفول محسوب میشود، مهمترین خواسته مردم این منطقه است و این امر تلاشی جدی از سوی مسئولان شهرستانی و بویژه دانشگاه علوم پزشکی دزفول را میطلبد.

محرومیت زدایی در حوزه درمانی، جلوگیری از تردد اهالی به منظور مراجع به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر دزفول و همچنین حضور به موقع بیماران اورژانسی برای مداوا از مهمترین نیازهای اهالی بخش چغامیش است که بدون شک با راه اندازی مرکز درمان بستر خیبر، بخش قابل توجه ای از این نیازها برطرف خواهد شد.

همچنین کوتاهی و هموار شدن مسیر جهت برخورداری از امکانات بهداشتی و درمانی بویژه در خصوص بیماران اورژانسی از نتایج مثبت راه اندازی این مرکز درمانی محسوب میشود.

*تعلل در راه اندازی مرکز درمان بستر در سال های سخت کرونایی* علوی یکی از اهالی بخش چغامیش در گفتگو با خبرنگار فارس می گوید: این بیمارستان به عنوان تنها مرکز درمانی بخش چغامیش، از سال 98 آماده بهره برداری است اما تاکنون بعد از گذشت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نشدن مرکز درمان بستر «بخش چغامیش» دزفول و پاسخگو نبودن مسوولان مربوطه

افتتاح نشدن مرکز درمان بستر «بخش چغامیش» دزفول و پاسخگو نبودن مسوولان مربوطه