مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-07اجتماعي

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در غرب کرمانشاه به علت گرد و غبار


این پدیده نه تنها عوارض جسمی زیادی به مردم استان تحمیل کرده که حتی با بستن منافذ برگ های درختان بلوط، به شدت به جنگل های زاگرس هم آسیب زده است.

- این پدیده نه تنها عوارض جسمی زیادی به مردم استان تحمیل کرده که حتی با بستن منافذ برگ های درختان بلوط، به شدت به جنگل های زاگرس هم آسیب زده است.

گرد و غبار و کاهش دید افقی و آلودگی هوا باعث تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها و مهدهای کودک نوبت صبح روز شنبه در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبامداد شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا روز شنبه 17 اردیبهشت ماه1401 تمامی مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه های شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند و در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگه دارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد با پزشک خود مشورت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در غرب کرمانشاه به علت گرد و غبار

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در غرب کرمانشاه به علت گرد و غبار