مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 06:472022-05-07اقتصادي

مخبر: ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود و دولت مصمم به توزیع عادلانه یارانه هاست، از مردم خواست مطلقا نگران ذخایر کالاهای اساسی نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما محمد مخبر در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر با تشریح اقدامات دولت سیزدهم برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، چالش امنیت غذایی و گرانی های اخیر در جهان را موضوعی چند وجهی دانست و به تبیین علل آن پرداخت.

وی از خشکسالی در مناطقی که عمدتاً محل تولید کالاهای اساسی بوده اند، جنگ اوکراین که تولیدکننده 70 درصد دانه های روغنی و 30 درصد غلات جهان بوده و همچنین جمع آوری عجیب کالاهای اساسی در نقاط مختلف دنیا به عنوان عامل کمبود کالا و گرانی یاد کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مقام معظم رهبری با اشراف کامل به مسائل در 15 سال اخیر را با عناوین اقتصادی نام گذاری فرمودند که اجرای کامل آنها ما را از چالش ها عبور می دهد، پیگیری جدی و تحقق شعارهای مقام معظم رهبری را از مأموریت های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد.

مخبر افزود: دشمنان بعد از شکست نظامی به ویژه در جنگ تحمیلی هشت ساله میدان جنگ را عوض کردند و به جنگ اقتصادی با ملت ایران روی آوردند که خطرناک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود

مخبر: ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود