مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 06:122022-05-07اقتصادي

وقتی دلارهای نفتی تهدیدی برای تولید می شود/40 سال نوآوری با فعالیت دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مقام معظم رهبری سال 1401 را با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند که در این زمینه با امیرحسین نیازی مدیرعامل شرکت دانش بنیان خزر ترانسفو که در زمینه صنایع برق و الکترونیک فعالیت می کند و تولیدات این شرکت دانش بنیان در صنایع معدنی، پتروشیمی، آب و فاضلاب، خودروسازی و سایر صنایع کاربرد دارد گفت وگویی داشته ایم.

این شرکت از تولیدکنندگان داخلی بوده که با توجه به حجم واردات آن در سال های گذشته و امکانات و ظرفیت پیش بینی شده، توانست حجم بالایی از سهم بازار وارداتی را تصاحب کند.

*طراحی سیستم های افزونه وجه تمایز شرکت با رقبا امیرحسین نیازی مدیر شرکت دانش بنیان خزر ترانسفو در گفت وگو با فارس، می گوید: طراحی سیستم های افزونه و  بالا بردن قابلیت اطمینان سیستم ها از جمله مواردی بوده که وجه تمایز اصلی و برتری سیستم های کاربردی در این شرکت  نسبت به رقبا است که بروز خطا و از دست رفتن تجهیزات حین کار را به حداقل می رساند.

نیازی افزود: از سال 61 آغاز به کار کردیم که امسال چهلمین سال فعالیت این شرکت دانش بنیان است.

*تهدید دلارهای نفتی بر فعالیت شرکت های دانش بنیان وی بیان می کند: طی سال های گذشته با مسائل و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردیم اما با تکیه بر دانش توانستیم بر مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دلارهای نفتی تهدیدی برای تولید می شود/40 سال نوآوری با فعالیت دانش بنیان

وقتی دلارهای نفتی تهدیدی برای تولید می شود/40 سال نوآوری با فعالیت دانش بنیان