مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 06:072022-05-07اقتصادي

وقتی دلارهای نفتی تهدیدی برای تولید می شود/40 سال نوآوری با فعالیت دانش بنیان


امیرحسین نیازی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان می گوید؛ طی سال های گذشته با تکیه بر دانش توانستیم بر مشکلات فائق آییم اما با کم شدن اثر تحریم ها باز متولیان اقتصادی شرکت های داخلی را کنار می گذارند و با کمک دلارهای نفتی دست به واردات می زنند این مسئله تهدیدی برای دانش بنیان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مقام معظم رهبری سال 1401 را با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند که در این زمینه با امیرحسین نیازی مدیرعامل شرکت دانش بنیان خزر ترانسفو که در زمینه صنایع برق و الکترونیک فعالیت می کند و تولیدات این شرکت دانش بنیان در صنایع معدنی، پتروشیمی، آب و فاضلاب، خودروسازی و سایر صنایع کاربرد دارد گفت وگویی داشته ایم.

این شرکت از تولیدکنندگان داخلی بوده که با توجه به حجم واردات آن در سال های گذشته و امکانات و ظرفیت پیش بینی شده، توانست حجم بالایی از سهم بازار وارداتی را تصاحب کند.

*طراحی سیستم های افزونه وجه تمایز شرکت با رقبا امیرحسین نیازی مدیر شرکت دانش بنیان خزر ترانسفو در گفت وگو با فارس، می گوید: طراحی سیستم های افزونه و  بالا بردن قابلیت اطمینان سیستم ها از جمله مواردی بوده که وجه تمایز اصلی و برتری سیستم های کاربردی در این شرکت  نسبت به رقبا است که بروز خطا و از دست رفتن تجهیزات حین کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دلارهای نفتی تهدیدی برای تولید می شود/40 سال نوآوری با فعالیت دانش بنیان

وقتی دلارهای نفتی تهدیدی برای تولید می شود/40 سال نوآوری با فعالیت دانش بنیان