مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 00:072022-05-06سياسي

مخبر: ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود و دولت مصمم به توزیع عادلانه یارانه هاست، از مردم خواست مطلقا نگران ذخایر کالاهای اساسی نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا از مأموریت های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد.

مخبر افزود: دشمنان بعد از شکست نظامی به ویژه در جنگ تحمیلی هشت ساله میدان جنگ را عوض کردند و به جنگ اقتصادی با ملت ایران روی آوردند که خطرناک تر است.

وی ادامه داد: گستره جنگ اقتصادی فراگیرتر از جنگ نظامی است و دشمن تلاش کرد همه ملت ایران را درگیر این جنگ کند اما با رهنمودهای هدشمندانه و تذکرات مقام معظم رهبری نتوانست به موفقیت برسد.

معاون اول رییس جمهور در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی برای مقابله با تحریم های دشمنان و بازدارندگی راهبردی در حوزه اقتصاد گفت: رهبر معظم انقلاب از یک سو راهبرد خنثی سازی تحریم ها و از سوی دیگر اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و توفیقاتی که در این عرصه داشتیم ناشی از عمل به توصیه های ایشان بوده است که کشور را از تکانه های شدید اقتصادی مصون کرد.

مخبر افزود: در گذشته با کوچک ترین موضع گیری رییس جمهور آمریکا، شاخص های اقتصادی تغییر می کرد اما امروز آنها متوجه شده اند که تحرکات و موضع گیری های آنها چالش آفرین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود

مخبر: ارز ترجیحی نان و دارو حذف نمی شود