مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 21:372022-05-06سياسي

افزایش قابل ملاحظه وام قرض الحسنه کارگران


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش حقوق کارگران خبر داد و گفت: همچنین قرار است در راستای حمایت از کارگران 400 هزار مسکن برای کارگران در قالب نهضت ملی مسکن احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از فارس ، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران، ضمن تبریک هفته کار و کارگر به همه کارگران سرزمین بزرگ ایران اسلامی، گفت: وقتی از کارگران صحبت می کنیم که با خانواده هایشان بیش از 60 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند و این جمعیت، جمعیت بسیار بزرگی است.

وی اهمیت کار و کارگر در تفکر و اندیشه اسلامی را برای همه روشن دانست و افزود: در نظریه اقتصاد اسلامی، کار مهترین عامل تولید دانسته می شود و به تعبیر سیدمحمد باقر صدر پدر علم اقتصاد اسلامی، در کتاب اقتصادنا، سرمایه چیزی جز کار متراکم نیست.

عامل اصلی تولید کار است و از این جهت، کار و کارگر یک شرف ویژه ای دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: در ادبیات و معارف اهل بیت به موضوع کارگر توجه ویژه ای می شود.

پیامبر بعد از برگشت از جنگ تبوک وقتی پس از مصافحه متوجه شد سعد انصاری کشاورزی می کند و دستان زبری دارد، فرمودند این دستی است که آتش با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قابل ملاحظه وام قرض الحسنه کارگران

افزایش قابل ملاحظه وام قرض الحسنه کارگران