مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-06ورزشي

ایران قهرمان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام هاشمی نژاد شد


رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شیهد سیدعبدالکریم هاشمی نژاد طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه با حضور تیم هایی از ایران، گرجستان، ارمنستان و تاجیکستان در شهر بهشهر مازندران برگزار شد و در پایان تیم کشورمان به عنوان قهرمانی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر،روز دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان، جام شهیدهاشمی نژاد در بهشهر با معرفی برترین ها به کارخود پایان داد.

در دومین و آخرین روز این رقابت ها، در وزن 61 کیلوگرم امیرحسین شامی از البرز، در 70 کیلوگرم علی رضایی از مازندران، 79 کیلوگرم مجید باقری از مشهد، 92 کیلوگرم سیدرضا هاشمی از مازندران و در 125 کیلو سالار حبیبی از تهران با کسب نشان طلا برترین ها شدند.

  یادآور می شود؛ با سه مدالی که کشتی گیران مازندرانی در روزنخست رقابت ها کسب کردند در مجموع نیمی از 10 نشان این رقابت ها را ستاره های جوان کشتی مازندران به دست آوردند.

در پایان این مسابقات تیم ایران با 250 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های ارمنستان و تاجیکستان به ترتیب با 20 و 6 امتیاز دوم و سوم شدند.

  اسامی نفرات برتر این رقابت ها به شرح زیر است:      57 کیلوگرم: 1- ابراهیم خواری  2- شهداد خسروی 3- مهدی ویسی و امیرعلی فریدی 5- گالیک کاراپتیان (ارمنستان) و میلاد ولی زاده 7- پوریا کاظمی 8- علی یحیی پور 9- محمدجواد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قهرمان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام هاشمی نژاد شد

ایران قهرمان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام هاشمی نژاد شد