مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-06اقتصادي

دفن اموات در قبرستان قدیم کرمان ممنوع است


طبق مصوبه شورای تأمین، دفن اموات به جز در مواردی که برای مردم و برخی از نهادها حق مکتسبه به وجود آمده در قبرستان قدیم ممنوع است.

- ، سعید شعرباف، در خصوص ادامه دفن اموات در آرامستان صاحب الزمان (عج) ، با بیان اینکه باتوجه به جایابی نامناسب آرامستان جدید بهشت کریمان ، به دلیل فاصله زیاد از شهر و نبود زیرساخت های لازم، تمایل مردم همچنان به دفن اموات در آرامستان صاحب الزمان (عج) است، به مصوبه شورای تأمین مبنی بر ممنوعیت دفن اموات در این آرامستان اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه، دفن اموات در مواردی که برای برخی نهادها و مردم حق مکتسبه ایجاد کرده؛ مثل پیش فروش های سال های قبل، قبور خانوادگیِ خصوصی، شهدا و جانبازانِ شهید و مواردی از این دست، ممنوع است و نباید تدفین انجام گیرد.

وی افزود: همچنین تدفین در برخی از نقاط آرامستان قدیم به ویژه در محدوده گلزار شهدا و مهدیه صاحب الزمان (عج) ، بر مبنای نظر صاحبان موقوفه و بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان انجام می گیرد.

شهردار کرمان، به ممیزی قبور در آرامستان قدیم شهر کرمان اشاره و تصریح کرد: در صورت تکمیل ممیزی قبور آرامستان قدیم، برخی از فسادها درخصوص خرید و فروش قبور در این منطقه روشن و مشخص خواهد شد که درآمد احتمالی این کشف فساد، برای تکمیل بخشی از گلبرگ های آرامستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن اموات در قبرستان قدیم کرمان ممنوع است

دفن اموات در قبرستان قدیم کرمان ممنوع است