مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-06سياسي

ساخت 400 هزار مسکن برای کارگران/ 500 هزار کارگر در دولت سیزدهم به کار بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر حجت الله عبدالملکی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به مناسب هفته کار و کارگر گفت: - دکتر عبدالملکی در سخنرانی خطبه های پیش از نماز جمعه تهران: ساخت 400 هزار مسکن برای کارگران/ 500 هزار کارگر در دولت سیزدهم به کار بازگشتند وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: 400 هزار مسکن کارگری ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر حجت الله عبدالملکی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به مناسب هفته کار و کارگر گفت: در سال های بحران سازندگی، تحریم مردم و کشور، جامعه کارگری در حمایت از مردم عزیز کشورمان در راستای شکست تحریم های امریکا پیشگام بودند.

وی افزود: حضرت امام (ره) در خصوص اهمیت و ارزش کارگران عزیز کشورمان بیانات مختلفی داشتند و کارگران را جزو آن دسته از گروه ها برشمردند که باعث آبادانی زمین می شوند و رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم بار ها در خصوص جایگاه و ارزش والای جامعه کارگری صحبت های گوهر باری داشته اند و تاکید کرده اند که جامعه کارگری ستون فقرات تولید کشور محسوب می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به اعتقاد رهبرمعظم انقلاب اسلامی اگر کشوری می خواهد استقلال و رونق اقتصادی به معنای واقعی کلمه داشته باشد باید برای قشر کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 400 هزار مسکن برای کارگران/ 500 هزار کارگر در دولت سیزدهم به کار بازگشتند

ساخت 400 هزار مسکن برای کارگران/ 500 هزار کارگر در دولت سیزدهم به کار بازگشتند