مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-05-06اجتماعي

بارش 15 سانتی متری برف در توچال تهران


روح الله امداد مدیرعامل شرکت تلکابین توچال در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: شب گذشته در مجموعه توچال شاهد بارش برف و باران بودیم که نهایتا 15 سانتی متر حجم بارش برف بوده و در ایستگاه های پایین تر شاهد بارش شدید باران بوده ایم و که هیچ مشکل خاصی و خسارت جانی و مالی نداشتیم.

وی گفت: فعالیت پیست اسکی توچال با توجه به بارش برف بسیار خوبی که داریم و میزان برفی که در ایام گذشته با استفاده از پیستکوب دایر است و پیست استاندارد می باشد که اگر طی روزهای آینده هوا گرم نشود تا اواسط خرداد ماه پیست اسکی دایر می باشد.

مدیرعامل شرکت تلکابین توچال بیان کرد: توچال یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد است و ما در این مجموعه ورزشی شاهد 3 درجه دمای متفاوت هستیم که در ایام زمستان در ایستگاه اول دمای منفی 2 درجه و در ایستگاه پنجم دمای مفنی 11 درجه و در ایستگاه هفتم دمای منفی 30 درجه را تجربه می کنیم.

وی با بیان اینکه اگر این مجموعه خوب معرفی شود هم در جذب توریست های خارجی و هم برای استفاده از عموم مردم مفید است گفت: مقام معظم رهبری اختصاصا راجب توچال فرمودند که توچال یک نعمت الهی برای مردم است و همه باید کمک کنیم تا هرچه بیشتر مردم به سوی ورزش تشویق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 15 سانتی متری برف در توچال تهران

بارش 15 سانتی متری برف در توچال تهران