مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-06سياسي

نمایندگان مجلس پیگیر عملی نشدن مصوبه وام ازدواج باشند


امام جمعه زیراب سوادکوه با انتقاد نسبت به عملی نشدن ابلاغ مصوبه وام ازدواج توسط بانک ها، گفت: نمایندگان مجلس باید این موضوع را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه سوادکوه با اشاره به سخن امام راحل درمورد نقش ولی فقیه، خاطرنشان کرد: اگر یک استقامت ملی شکل گرفت که به دنبال آن قدرت ملی ایجاد شد، برمی گردد به ولی زمان و ولی فقیه و امام راحل در شأن مقام معظم رهبری فرمودند: خداوند این برکت را به ما داده است، آقای خامنه ای برکت و نعمت بزرگی برای کشور است .

امام جمعه شهرستان سوادکوه(بخش زیراب)، افزود: جوانان ما با جان و دل در کنار ولی فقیه تا پای جان ایستادند و خون خود را در راه اهداف ولی فقیه، اسلام ، کشور و شریعت داده اند.

خطیب نماز جمعه زیراب سوادکوه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با اشاره به شاخص های قضاوت کشور، خاطرنشان کرد: رهبری در سخنرانی فروردین امسال فرمودند: هر کسی بخواهد درمورد قدرت کشور قضاوت کند باید به تمام شاخص های قدرت کشور اشراف داشته باشد و این شاخص ها به فرموده ایشان امنیت، پیشرفت های علمی، استفاده از تحریم برای نوآوری و دیپلماسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس پیگیر عملی نشدن مصوبه وام ازدواج باشند

نمایندگان مجلس پیگیر عملی نشدن مصوبه وام ازدواج باشند