مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-06سياسي

تصمیم گیری برای جبران گرانی ها ناشی از آزادسازی آرد سریع تر انجام شود


اگر تصمیمی برای پرداخت یارانه جبرانی برای آزادسازی دارید این موضوع زودتر باید انجام شود تا دغدغه در اذهان مردم ایجاد نشود و اعمال سیاست ها باید با شیب لازم و برنامه ریزی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز تخریب قبور مطهر ائمه در بقیع، اظهار کرد: در این روز عمال سعودی به حرم نبوی نیز جسارت کردند و با کشتار صدها نفر در عراق به دنبال تخریب حرم های مقدس در کربلا و نجف بودند که نشان دهنده تفکرات خطرناک تکفیری ها دارد.

وی با بیان اینکه وهابیت توسط استکبار جهانی شکل گرفته است، تصریح کرد: آنها نه تنها با شیعیان بلکه با و سنی ها هم مخالف هستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه هیچ گاه نباید به دشمن اعتماد کرد و آن را ضعیف بدانیم، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش سردار سلیمانی لشکر فاطمیون برای مقاومت با تفکرات تکفیری تشکیل شد تا در مقابل زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت آرد و آزادسازی آن موجب ناراحتی و نگرانی مردم شده است، گفت: در این مسائل باید با کارها با دقت صورت گیرد و همه جهات و واقعیات آن مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای جبران گرانی ها ناشی از آزادسازی آرد سریع تر انجام شود

تصمیم گیری برای جبران گرانی ها ناشی از آزادسازی آرد سریع تر انجام شود