مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-06سياسي

مصوبه امهال تسهیلات سیل زدگان پل دختر پیگیری شود


  مصوبه امهال تسهیلات سیل زدگان پل دختر در سفر رییس جمهور به این استان به جد و در اسرع وقت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهارکرد: امهال تسهیلات سیل زدگان شهرستان پل دختر که در این بحران در سال 1398 بیشترین خسارات غیر قابل جبران به آنها واردشداز مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان بود که تا کنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

وی افزود: برخی مردم پل دختر در سیل فروردین ماه سال 1398 ، زندگی 50، 60 ساله خود را که با مشقت و سختی درست کرده بودند از دست دادند که بازگشت آن به هیچ وجه کار آسانی نیست.

امام جمعه پل دختر گفت: زخمی که به واسطه بحران سیل بر پیکره مردم پل دخترواردشد هنوز التیام نیافته تا جایی که آنها به واسطه این موضوع  سختی خشکسالی امسال را فراموش کرده اند.

وی خطاب به مسوولان افزود: امهال تسهیلات بانکی سیل زدگان پل دختر که در سفر رییس جمهور به لرستان مطرح و در این زمینه قول دادید بی نتیجه مانده مگر طی کردن روند اداری در این راستا چقدر زمان می خواهد که تا کنون هیچ نتیجه ای نداشته است.

موسوی یادآورشد: این مصوبه نه تنها تا کنون بی نتیجه مانده بلکه فشار بانک ها به مردم سیل زده پل دختر مضاعف شده، در مواردی سیل زدگان را به پرونده سازی حقوقی و قضایی تهدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه امهال تسهیلات سیل زدگان پل دختر پیگیری شود

مصوبه امهال تسهیلات سیل زدگان پل دختر پیگیری شود