مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-06سياسي

مردم از گرانی لجام گسیخته گلایه دارند/ حذف ارز 4200 کاری پسندید


امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه گلایه مردم از وضع موجود کاملاً به حق و گرانی ها کمرشکن است، گفت: انتظار می رود مسئولان وضعیت موجود را سامان بخشی کنند.

- ، حجت الاسلام حمید عبدالهیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه گلایه مردم از وضع موجود کاملاً به حق و گرانی های لجام گسیخته کمرشکن است، ابراز داشت: مردم از مسئولان می خواهند تا وضعیت معیشت را سامان بخشی کنند.

وی ضمن بیان اینکه مسئله فقر و گرانی های اخیر باید علت یابی و برای آن چاره جویی شود، افزود: این دولت کشور را با کسری بودجه خاصی تحویل گرفت که این محصول سو مدیریت دولت های سابق است نباید در چنین وضعی توقع گل وبلبل داشت چراکه کشور با بدهی های سنگین تحویل داده شد.

خطیب موقت نماز جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه بحث حذف ارز 4200 مطرح کار درست و عاقلانه ای که باید اتفاق بیفتد، ابراز داشت: بخشی از عوامل گرانی به همین موضوع برمی گردد به عنوان مثال اگر کیسه ارد 37 هزار تومن میخردید برخی اون طرف مرز 600 هزار تومان می فروختند.

عبدالهیان با تاکید بر اینکه مردم باید اخبار را رصد کنند، در ادامه تصریح کرد: سپاه در جنوب کشور کشتی هایی می گیرد که حامل قاچاق سوخت است یعنی که به علت ارزانی قاچاق چیان نبض کالاهایی نظیر سوخت و آرد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از گرانی لجام گسیخته گلایه دارند/ حذف ارز 4200 کاری پسندید

مردم از گرانی لجام گسیخته گلایه دارند/ حذف ارز 4200 کاری پسندید