مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-06سياسي

حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس باید در تاریخ ماندگار شود


حماسه ها و ایثار رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس یابد به عنوان یک ارزش و سند افتخار ملت بزرگ ایران در تاریخ ماندگار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه باشکوه و باعظمت از اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران است، گفت: حماسه و ایثار رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس یابد به عنوان یک ارزش و سند افتخار ملت بزرگ ایران در تاریخ ماندگار شود.

وی با یادآوری اینکه 19 اردیبهشت سالروز آزادسازی هویزه از دست رژیم اشغالگر بعثی عراق است، افزود: این روز همانند اکثر روزهای دوران دفاع مقدس یادآور صخنه های عزت و اقتدار ملت ایران است.

خاتمی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجود ماه مبارک رمضان، تقوا را مهمترین دستاورد این ماه دانسته یعنی اثر برکت و دستاورد روزه باید تقوا باشد و قطعاً بدون تردید برای همه فراهم شده است، اظهار کرد: انسان می تواند ماه مبارک رمضان سال آینده آثار برکات و معنویت را ببینید زیرا عملی که براساس تقوا به عمل آمده حتی کم هم باشد دارای ارزش است امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ ماه مبارک رمضان توجه به اخلاق و حسن خلق است زیرا صفتی از صفات الهی و نشانه رحمت پروردگار و نشانه کمال ایمان بنده است، گفت: بهترین دستاورد به دست آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس باید در تاریخ ماندگار شود

حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس باید در تاریخ ماندگار شود