مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-06سياسي

اقدامات به موقع دولت در کاهش مرگ و میرهای کرونایی ستودنی است


امام جمعه موقت ریگان با تقدیر از خدمات دولت مردمی در زمینه واکسیناسیون گفت: با اقدامات به موقع امروز شاهد کاهش مرگ و میر از 700 نفر به 7 نفر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ریگان با اشاره به مسأله گرانی های اخیر اظهار کرد: دولت هشت ماه است که کار را در دست گرفته و برنامه های اقتصادی خوبی را طراحی کرده و در حال اقدام است.

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد: پرداخت بدهی های دولت قبل موجب شد فشار سختی را سال گذشته دولت مردمی آیت الله رییسی پشت سر  بگذارد و در سال جدید برنامه اقتصادی خودش را شروع کرده است.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال احتکار کالاهای اساسی مردم هستند، بیان داشت: دستگاهای نظارتی بر کالاهای اساسی نظارت داشته باشند تا تلاطمی که امروز در بازار وجود دارد، فروکش کند.

امام جمعه موقت ریگان با تقدیر از خدمات دولت مردمی در زمینه واکسیناسیون عنوان کرد: با اقدامات به موقع امروز شاهد کاهش مرگ و میر از 700 نفر به 7 نفر هستیم.

وی با بیان اینکه باید دولت را کمک کرد و به دولت اعتماد کرد چراکه دشمن در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است، عنوان کرد: امروز  تضعیف دولت یک خیانت به ایران و ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات به موقع دولت در کاهش مرگ و میرهای کرونایی ستودنی است

اقدامات به موقع دولت در کاهش مرگ و میرهای کرونایی ستودنی است