مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-06سياسي

امام جمعه موقت شیراز: بی حجابی چهره شهر را زشت کرده است


امام جمعه موقت شیراز با انتقاد از برخی ناهنجاری ها در سطح جامعه گفت: بی حجابی ها چهره شهر شیراز را زشت کرده به گونه ای که در برخی از مکان ها روسری ها هم برداشته شده که این ناهنجاری در جامعه اسلامی نوعی دهن کجی به ارزش های اسلامی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: باید تلاش کرد که دستاوردها و برکت ماه رمضان حفظ شود اما یکی از عوامل حفظ اعمال پرهیز از ریا است.

وی با تاکید بر اینکه باید همه اعمال را برای خدا انجام داد، گفت: توجه به خدا می تواند ما را از گناه باز دارد اما علنی گناه کردن نشان از عناد است چون اگر مسلمان هستیم باید حرمت اسلام حفظ شود.

امام جمعه موقت شیراز همچنین به روز شیراز اشاره کرد و گفت: مسئولان به ویژه ارشاد و تبلیغات اسلامی اصالت های شیراز در راس آنها حرم مطهر و شخصیت احمدبن موسی(ع)  و در کنار آن شخصیت ها و عالمان برجسته این شهر را معرفی کنند.

وی با اشاره به وضعیت کشور، گرانی ها و کمبود برخی از کالاها عنوان کرد: این امر به قشر ضعیف فشار مضاعف وارد می کند و دولت هم برای بهبود وضعیت تلاش می کند اما مسئله گرانی چیزی نیست که از آن مطلع نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شیراز: بی حجابی چهره شهر را زشت کرده است

امام جمعه موقت شیراز: بی حجابی چهره شهر را زشت کرده است