مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-06سياسي

سند تحول بنیادین یک گام برای رسیدن به اصلاح ساختار آموزشی


مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فرخشهر گفت: ساختار نظام آموزشی باید اصلاح شود که سند تحول بنیادین یکی از گام های رسیدن به این مهم است.

- ، امیر محمد شکراللهی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه فرخ شهر، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص نقش معلمان در جامعه، اظهار کرد: نقش معلم در جامعه همچون نقش انبیا است.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) می فرمایند هر کس چیزی به من بیاموزد مرا غلام خویش ساخته است ، عنوان کرد: این فرمایش امام علی (ع) نشان می دهد یک معلم تا چه میزان می تواند در سرنوشت ملت ها مؤثر باشد.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فرخشهر تصریح کرد: معلم به دلیل آن که با همه اقشار جامعه در ارتباط است می تواند اندیشیدن را در نهاد یک کودک، دانش آموز، انسان و جامعه نهادینه کند.

شکراللهی ادامه داد: معلمان و مجموعه نظام تعلیم و تربیت می تواند میراث دار خوبی برای شهید مطهری و رسالت بزرگ همه انبیا باشد.

وی با بیان اینکه معلمی شغل نیست بلکه رسالت است، گفت: هر جامعه برای تغییر سرنوشت باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت استفاده کند چرا که آموزش وپرورش و نظام تعلیم تربیت است که سرنوشت یک ملت را رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین یک گام برای رسیدن به اصلاح ساختار آموزشی

سند تحول بنیادین یک گام برای رسیدن به اصلاح ساختار آموزشی