مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-06سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت پارلمانهای ایران و اندونزی برای ارتقا روابط


رییس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت پارلمان های ایران و اندونزی برای ارتقا روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور تاکید کرد.

- ، شامگاه پنجشنبه حسین نوش آبادی در حاشیه استقبال رسمی از هیأت پارلمانی اندونزی به ریاست نایب رییس مجلس این کشور، در فرودگاه امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران ضمن خوش آمدگویی به نایب رییس و تعدادی از نمایندگان مجلس اندونزی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی در توسعه روابط و گسترش مناسبات دو کشور حائز اهمیت است.

وی بر ضرورت هماهنگی و همگرایی کشورهای اسلامی در برخورد با چالش های موجود جهان اسلام تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت پارلمان های دو کشور ایران و اندونزی به ویژه گروه های دوستی برای ارتقا و پیشبرد همکاری ها بخصوص روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور بیشتر استفاده شود.

رییس کمیته کشورهای تحریمی و مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا با اشاره به توانمندی و اشتراکات فراوان دینی و فرهنگی میان دو کشور، گفت: هیچ محدودیتی برای توسعه روابط دو کشور دوست و مسلمان وجود ندارد و لازم است در جهت تحکیم روابط، در زمینه های مختلف مانند صنایع، کشاورزی، انرژی، فن آوری های نوین، دارو و مبادلات پولی و بانکی و سایر بخش ها، سرمایه گذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت پارلمانهای ایران و اندونزی برای ارتقا روابط

لزوم استفاده از ظرفیت پارلمانهای ایران و اندونزی برای ارتقا روابط