مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-06اقتصادي

ترافیک سنگین در خروجی های شمال/ محدودیت یک طرفه مقطعی فعلا انجام می شود


رییس پلیس راه مازندران به یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: در صورت ادامه ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت های یک طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می گیرد اما هم اکنون محدودیت تردد یک طرفه به صورت مقطعی و کوتاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: طی روزهای تعطیلات عید سعید فطر نسبت هفته شاهد افزایش تردد بودیم؛ به طوری که ترددها نسبت به هفته قبل 140درصد رشد داشت.

وی با اعلام اینکه برگشت خودروها محورهای شمال را پرترافیک کرد، گفت: تردد خودروها در مسیرهای خروجی شمال از روز گذشته شروع شد و همچنان نیز ادامه دارد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز و ترافیکی پرحجم در محورهای کیاسر و سوادکوه هستیم.

این مسؤول به یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان اشاره کرد و یادآور شد: در صورت ادامه ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت های یک طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می گیرد اما هم اکنون محدودیت تردد یک طرفه به صورت مقطعی و کوتاه است.

جهان تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچان از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در خروجی های شمال/ محدودیت یک طرفه مقطعی فعلا انجام می شود

ترافیک سنگین در خروجی های شمال/ محدودیت یک طرفه مقطعی فعلا انجام می شود