مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 01:522022-05-05سياسي

سایت زباله در چگنی ایجاد می شود


فرماندار چگنی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت پسماند و بهداشت محیط شهرستان گفت: برای ایجاد سایت زباله در شهرستان چگنی، شهرداری با همکاری محیط زیست و منابع طبیعی برای مکان یابی دفن استاندارد زباله ها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چگنی، افشین بازگیر، شامگاه پنج شنبه اردیبهشت در کارگروه سلامت با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت و لزوم توجه به برنامه های روزشمار این هفته، اظهار کرد: برای رسیدن به گفتمان غالب و دستیابی به تمامی ابعاد سلامت، باید علاوه بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی، سمن ها و تشکل های مرتبط با موضوع سلامت، عوامل مسئول پای کار آیند.

وی بر لزوم اهتمام تمام دستگاه ها و ادارات برای اجرای مطلوب برنامه های هفته سلامت گفت: یکی از اولویت ها و راهبردهای دولت سیزدهم تلاش برای رسیدن به عدالت در دسترسی به خدمات سلامت است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت پسماند و بهداشت محیط شهرستان گفت: برای ایجاد سایت زباله در شهرستان چگنی، شهرداری با همکاری محیط زیست و منابع طبیعی برای مکان یابی دفن استاندارد زباله ها اقدام و چند نقطه را معرفی کنند تا اقدامات اولیه برای ایجاد آن پیگیری شود.

فرماندار چگنی با اشاره به اینکه هدف ما ایجاد سایت زباله استاندارد در شهرستان چگنی است گفت: تا زمان راه اندازی سایت دفن زباله در تلاش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت زباله در چگنی ایجاد می شود

سایت زباله در چگنی ایجاد می شود