مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-05بين الملل

رویترز به نقل از مقام ایرانی: اقتصاد ایران چندان متکی به احیای برجام نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده سه مقام آشنا با سیاست تهران گفتند مسئولان ایران که از افزایش قیمت نفت در پی حمله روسیه به اوکراین جسارت یافته اند، - رویترز به نقل از مقام ایرانی: اقتصاد ایران چندان متکی به احیای برجام نیست طبق گزارش رویترز، یک مقام ناشناس ایرانی به این خبرگزاری گفت این واقعیت که اقتصاد ایران اکنون چندان متکی به احیای برجام نیست، در صورت ازسرگیری مذاکرات وین، اهرم قوی برای مذاکره کنندگان ایرانی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده سه مقام آشنا با سیاست تهران گفتند مسئولان ایران که از افزایش قیمت نفت در پی حمله روسیه به اوکراین جسارت یافته اند، عجله ای برای احیای برجام با قدرت های جهانی به منظور کاهش تحریم ها ندارند.

به ادعای این گزارش، در حالی که هدف نهایی هنوز احیای مجدد توافق و برداشته شدن تحریم هاست، مقامات ایرانی گفتند که افزایش درآمدها با افزایش قیمت نفت، دریچه فرصتی را برای ایران باز کرده و به اقتصاد آن فرصت چند ماهه تنفس داده است.

در ادامه این گزارش آمده یک مقام ارشد ایرانی که از ذکر نامش خودداری کرد، افزود: برنامه هسته ای ما طبق برنامه پیش می رود و زمان به نفع ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز به نقل از مقام ایرانی: اقتصاد ایران چندان متکی به احیای برجام نیست

رویترز به نقل از مقام ایرانی: اقتصاد ایران چندان متکی به احیای برجام نیست