مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-05پزشكي

پیگیری جذب دانشجوی خارجی رشته مامایی در همدان


مدیرگروه آموزشی مامایی و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیگیری جذب دانشجوی خارجی رشته مامایی در همدان خبر داد.

- آزیتا تیزنوبیک در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن گرامیداشت روز ماما، ارج نهادن به سلامت مادران و نوزادان و تقدیر از مجاهدان این عرصه اظهار کرد: با توجه به نیاز جامعه در استان همدان از رشته مامایی استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 160 دانشجوی رشته مامایی در دانشگاه علوم پزشکی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند گفت: مقطع کارشناسی مامایی، کارشناسی پیوسته و مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد مشاوره در مامایی را شامل می شود.

مدیرگروه آموزشی مامایی و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دکتری پژوهشی بهداشت باروی نیز در این دانشکده در رشته مامایی تدریس می شود افزود: درصدد جذب دانشجویی خارجی در این رشته در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه پیگیر ورود رشته کارشناسی ارشد مامایی هستیم و درخواست آن داده شده است عنوان کرد: دکتری مامایی و دکتری بهداشت باروری از دیگر رشته های مورد درخواست است.

تیزنوبیک با بیان اینکه در رشته مامایی در هر نیم سال تحصیلی ورودی جدید داریم و خروجی نیز به همین تعداد است و حدودا 20 تا 30 نفر را شامل می شود گفت: دختران ما طال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جذب دانشجوی خارجی رشته مامایی در همدان

پیگیری جذب دانشجوی خارجی رشته مامایی در همدان