مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-05سياسي

زمین لازم برای ساماندهی صنوف خارگ در اختیار شهرداری قرار گیرد


با توجه محدودیت های زمین در این جزیره نیازمند ساماندهی صنوف در این جزیره هستیم که نیازمند مساعدت شرکت ملی نفت ایران جهت تخصیص زمین هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شعیب بحرینی عصر پنج شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو پروژه نیمه کاره در شهرداری جزیره وجود دارد که نیازمند بودجه برای تکمیل این پروژه ها هستند، پارک آبی گردشگری، پارک مسقف این جزیره با پیشرفت 60 درصدی نیازمند اعتبارات جهت تکمیل هستند.

شهردار خارگ تصریح کرد: با توجه محدودیت های زمین در این جزیره نیازمند ساماندهی صنوف در این جزیره هستیم که نیازمند مساعدت شرکت ملی نفت ایران جهت تخصیص زمین هستیم که این روند را ساماندهی کنیم.

بحرینی خاطر نشان کرد: در بحث پرداخت عوارض شرکت پایانه های نفتی ایران و پتروشیمی اقدامات مناسبی صورت گرفته است ولی شرکت نفت فلات قاره در این زمینه با توجه جلسات متعدد برگزار شده تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

اشتغال پایداری در جزیره خارگ برای بومیان ساکن ایجاد شود رییس شورای شهر خارگ در این نشست اظهار داشت: مردمان خارگ در طی دوران با مشکلات فراوانی در حوزه زیر ساختی مواجه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین لازم برای ساماندهی صنوف خارگ در اختیار شهرداری قرار گیرد

زمین لازم برای ساماندهی صنوف خارگ در اختیار شهرداری قرار گیرد