مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-05اجتماعي

97 درصد ظرفیت مراکز اقامت گیلان تکمیل شد


سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود بیش از دو میلیون و 500 هزار مسافر به استان در تعطیلات عید فطر، گفت: 97 درصد ظرفیت مراکز اقامتی گیلان تکمیل شده است.

- ، رضا حسن پور بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: وجود جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی و برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن آب و هوای مطبوع در ایام مختلف سال در استان گیلان میلیون ها گردشگر را از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی به این استان می کشاند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در این استان در ایام تعطیلات نوروزی و عید فطر، افزود: در تعطیلات عید فطر 500 هزار خودرو وارد گیلان شدند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر استان گیلان میزبان بیش از دو میلیون 500 هزار نفر مسافر بود، گفت: 97 درصد ظرفیت اقامتگاه های ثابت و سیار استان گیلان در این تعطیلات تکمیل شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیران نگین ایران اشاره کرد و افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تمام ظرفیت ها و برپایی غرفه های متنوع برای هرچه بهتر اجرا شدن جشنواره فرهنگی هنری حیران نگین ایران استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد ظرفیت مراکز اقامت گیلان تکمیل شد

97 درصد ظرفیت مراکز اقامت گیلان تکمیل شد