مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-05سياسي

آغاز فعالیت 350 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در قم


مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: فعالیت یک هفته ای 350 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی از روز شنبه با محوریت فعالیت های عمرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا ایراندوست مسئول بسیج سازندگی استان قم امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج سازندگی در ساختمان هنر و رسانه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی برنامه ریزی برای مشارکت جوانان در طرح های زودبازده و عام المنفعه در مناطق محروم شهری و روستایی است.

ایراندوست اضافه کرد: فعالیت یک هفته ای 350 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی از روز شنبه با محوریت فعالیت های عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی، آموزشی، آبرسانی، کمک مومنانه و خرید جهیزیه آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه 50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در روستاهای مختلف قم با همکاری سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد در حال احداث است، مطرح کرد: طی تفاهم نامه ای میان وزارت نیرو و بسیج، آب رسانی به بیش از هفت هزار روستا در کشور هدف گذاری شده است که در استان قم 12 روستا در این طرح قرار دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) از اعزام اکیپ های پزشکی و دندانپزشکی به آسایشگاه سالمندان و معلولان در این رزمایش خبر داد و ادامه داد: گروه های جهادی دندانپزشکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 350 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در قم

آغاز فعالیت 350 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در قم