مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-05اقتصادي

770 میلیون تومان فطریه و کفاره در خراسان جنوبی جمع آوری شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: بیش از 770 میلیون تومان فطریه و کفاره در عید سعید فطر سال جاری در خراسان جنوبی جمع آوری شد.

- ، محمد عرب صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 770 میلیون تومان فطریه و کفاره از مردم مؤمن خراسان جنوبی جمع آوری شده است، بیان کرد: طبق قانون مسئولیت جمع آوری زکات بر دوش ستاد زکات و کمیته امداد است.

عرب اظهار کرد: در راستای رعایت مسائل، موازین و ظرافت های شرعی در هزینه کرد زکات فطره، وجوهات جمع آوری شده در هر شهر و منطقه، بین نیازمندان همان منطقه و در راستای رفع مشکلات محرومان همان دیار هزینه می شود.

وی ادامه داد: پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی نیز در خدمت رسانی به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت بسیار مؤثر بود و بسیاری از مردم خیر استان نیز از طریق الکترونیکی فطریه و کفاره خود را به محرومان اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امیدواریم با افزایش مساعدت های مردمی و مشارکت گسترده نیکوکاران در طرح های حمایتی کمیته امداد، بتوانیم گام های مؤثری را در رفع مشکلات نیازمندان و محرومین واقعی برداریم، گفت: در روز عید سعید فطر 1933 پایگاه جمع آوری فطریه وکفاره شامل هزار و 259 پایگاه توسط امداد و مراکز نیکوکاری و 674 پایگاه توسط سایر مؤسسات خیریه در خراسان جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

770 میلیون تومان فطریه و کفاره در خراسان جنوبی جمع آوری شد

770 میلیون تومان فطریه و کفاره در خراسان جنوبی جمع آوری شد