مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-05اجتماعي

تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مشگین شهر


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر گفت: تمامی اقامتگاه های گردشگری شهرستان مشگین شهر در تعطیلات عید فطر تکمیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمانعلی ایمانی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از مراکز گردشگری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از 150 هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کردند.

وی تصریح کرد: این آمار بر اساس بررسی های انجام شده از مناطق مختلف شهرستان و داده های آماری از طریق تردد شمارهای جاده ای احصا شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر گفت: تعداد قابل توجهی از این مسافران نیز یک شب در این شهرستان اقامت داشتند، به گونه ای که ظرفیت تمامی مراکز اقامتی شهرستان کاملاً تکمیل شد.

ایمانی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسافران اقدام به چادرزنی در حاشیه خیابان ها، معابر عمومی و بوستان های مختلف شهر کرده بودند، با هماهنگی ستاد تسهیل سفر چند سالن ورزشی در اختیار مسافران قرار گرفت و خودروهای آنها نیز به صورت رایگان به پارکینگ و محوطه ادارات دولتی هدایت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین شهر به لحاظ دارا بودن قابلیت های متعدد گردشگری از جمله آب های گرم معدنی، محوطه های باستانی، آثار تاریخی، مناظر بکر طبیعی، پل معلق، پارک جنگلی و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مشگین شهر

تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مشگین شهر