مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-05اقتصادي

هوشمندسازی جاده های اردبیل عملیاتی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: هوشمندسازی جاده ها از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل است که به زودی عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با کاهش تلفات تصادفات جاده های برون شهری در سال گذشته، رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است با حذف نقاط حادثه خیز جاده ها در سال جاری، با کاهش میزان تلفات جاده ای رتیه استان نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده ها را از جمله اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برشمرد و گفت: هم اکنون 148 سامانه ترددشمار، دوربین نظارت تصویری، سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و توزین حین حرکت در جاده های استان فعال است.

وثوقی با بیان اینکه کمبود منابع مالی یکی از مهمترین مشکلات این اداره کل در استان است، افزود: علاوه بر کمبود منابع مالی، کمبود نیروی انسانی و عمر بالای ناوگان حمل مسافر، بار و کالا از جمله مشکلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی جاده های اردبیل عملیاتی می شود

هوشمندسازی جاده های اردبیل عملیاتی می شود