مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-05سياسي

انتقاد ژاله صامتی از وضعیت فرهنگی


اگر با این روند پیش برویم می گویم متاسفانه در آینده با نسلی روبه رو هستیم که در جهل به سر می برد و دیگر آن زمان برای ساختن دیر شده است.

- ژاله صامتی ضمن ابراز خرسندی درخصوص برگزاری حضوری نمایشگاه کتاب تهران می گوید: وضعیت فرهنگی و کتابخوانی در کشور ما خوب نیست.

دانشجو و هنرجو عجیب و غریب بی اعتنا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر و مدرس دانشگاه در گفت وگو با ستاد خبری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: از تعطیلی دوساله نمایشگاهی به این مهمی ناراحت بودم.

الان خوشحالم که امسال در تجربه جدید هم حضوری و هم غیرحضوری نمایشگاه به روال سابق خود بازمی گردد.

صامتی با بیان این که نمایشگاه کتاب حضوری قطعا فرصتی برای رصد تازه های نشر و خرید کتاب هایی است که به دلیل مشغله کاری فرصت تهیه آن ها را نداشته است، بیان کرد: بعد از دوسال تعطیلی خوشحالم که نمایشگاه امسال حضوری برگزار می شود.

واقعا جامعه به از سرگیری فضای نشاط آور نمایشگاه کتاب در بین همه مردم جامعه نیاز داشت و می دانم بعد از دوسال دوری مردم از نمایشگاه امسال استقبال خوبی خواهند کرد.

او با اشاره به حظ و لذتی که از همراهی با کتاب می ‎برد، افزود: عاشق این هستم که زمان آزاد داشته باشم، بتوانم بروم کتابفروشی، در آن قدم بزنم، کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ژاله صامتی از وضعیت فرهنگی

انتقاد ژاله صامتی از وضعیت فرهنگی