مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-05اقتصادي

مردم شهرری گرانی نان را گزارش کنند/ با هرگونه تخلف مطابق قانون برخورد می شود


فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت نان های سنتی تخلف است، گفت: تیم های بازرسی ستاد تنظیم بازار به طور فعال در تمام سطح شهرستان مستقر بوده و با مشاهده هرگونه تخلف مطابق قانون برخورد می شود همچنین مردم نیز گرانی ها را گزارش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه هرگونه افزایش قیمت نان های سنتی اعم از بربری، سنگک، لواش و تافتون توسط نانوایان تخلف است، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همشهریان می توانند از طریق سامانه های تلفنی 124 و 135 تخلفات صورت گرفته در این حوزه را گزارش کنند.

وی با اشاره به قیمت گذاری جدید نان های فانتزی بدلیل آزادسازی قیمت آرد توسط دولت گفت: از ابتدای اردیبهشت با اعلام وزارت جهاد کشاورزی به دلیل اینکه آرد نان های فانتزی به قیمت آزاد به نانوایان ارائه شد، قیمت آن در کشور رقابتی می باشد و شامل قیمت گذاری نیست.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: مطابق اعلام وزیر جهاد کشاورزی، آزادسازی آرد برای نان فانتزی و ماکارونی و امثالهم، هرچند تصمیم سختی بود اما جلوی فساد را خواهد گرفت و با پرداخت یارانه مستقیم به مردم، انشاالله هزینه تحمیل شده جبران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرری گرانی نان را گزارش کنند/ با هرگونه تخلف مطابق قانون برخورد می شود

مردم شهرری گرانی نان را گزارش کنند/ با هرگونه تخلف مطابق قانون برخورد می شود