مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-05پزشكي

برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟


پروفسور والتر لونگو تحقیقاتی را بر روی حیوانات و انسان ها انجام می دهد تا مشخص کند، چگونه تغذیه بر پیری و طول عمر سالم تاثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی، پروفسور والتر لونگو، استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اظهار کرد: بررسی انواع تحقیقات تغذیه از مطالعات روی حیوانات آزمایشگاهی تا تحقیقات اپیدمیولوژیک در جمعیت های انسانی تصویر واضح تری از رژیم غذایی ایده آل برای زندگی طولانی تر و سالم تر ارائه می دهد.

در یک مقاله تحقیقاتی که شامل مروری بر تحقیقات گذشته است، لونگو و همکار تحقیقاتی وی، روزالین اندرسون از دانشگاه ویسکانسین، رژیم غذایی طول عمر را بر اساس رژیم غذایی از ترکیب غذا و کالری دریافتی گرفته تا طول و تناوب دوره های روزه داری توصیف می کنند.

لونگو گفت: ما ارتباط بین مواد مغذی، روزه داری، ژن ها و طول عمر را در کوتاه مدت بررسی کردیم و پیوندها را با مطالعات بالینی و اپیدمیولوژیک در پستانداران و انسان ها، از جمله 100 ساله ها مرتبط کردیم.

با اتخاذ رویکردی مبتنی بر بیش از یک قرن تحقیق، می توانیم شروع به تعریف یک رژیم غذایی برای طول عمر کنیم که پایه ای محکم برای توصیه های تغذیه ای و تحقیقات آینده است.

لونگو و اندرسون صدها تحقیق را در مورد تغذیه، بیماری ها و طول عمر در حیوانات آزمایشگاهی و انسان بررسی کردند و آن ها را با تحقیقات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟