مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-05سياسي

روحیه شهادت طلبی رمز توفیق ملت ایران است


نماینده مردم شرق مازندران در مجلس بیان اینکه این روحیه شهادت طلبی رمز توفیق ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است، گفت: دشمن تمام تلاش خود را گذاشته تا بنیان های اعتقادی و فرهنگی و دینی ما را متزلزل کند ولی کاملا در اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی که در در روستای کفرات بخش هزارجریب نکا برگزار شد؛ اظهار کرد: در این کشور ما هرچه داریم از منبر است، دشمن  باید بداند تربیت شدگان پای منبرها هرگز از پای نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه دشمن در این جنگ اقتصادی بنا دارد مردم را از این انقلاب ناراضی و دلزده کند و مردم را از نظام جدا کند، گفت: ولی باید بداند امروز هم این ملت در مقابل همه مشکلات مقاومت می کند، چون این ملت یک انتظار تاریخی را پیش رو دارد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چه دشمن به گُرده اقتصاد ایران فشار وارد کند نهایتا به حرف امام راحل خواهیم رسید، ما مردم رمضان هستیم؛ این ملت پای امام و رهبری خود ایستاده اند.

شریعتی با اشاره به اینکه پای نهضت امام چه فداکاری ها و جانفشانی هایی شد، یادآور شد: بدون تردید باید بدانیم این انقلاب جلو خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه شهادت طلبی رمز توفیق ملت ایران است

روحیه شهادت طلبی رمز توفیق ملت ایران است