مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-05حوادث

کشف 55 فقره سرقت درخراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه ظرف مدت 72 ساعت خبر داد و گفت: در این رابطه 37 سارق و مالخر دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کنترل صنوف و مقابله با مالخران با هدف دستگیری مالخران اموال مسروقه در استان خراسان جنوبی به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی بیان داشت: با رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی استان مشخص شد که تعدادی افراد در محل های مشخصی به مالخری اموال مسروقه می پردازند و سارقان با تردد در این مکان ها اموال سرقتی را به قیمت ناچیزی می فروشند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی به فروش می رسانند بر تکرار جرم سارقان افزوده است.

شجاعی نسب مطرح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، طرح مقابله با مالخران و صنوف متخلف به مدت 72 ساعت در استان اجرایی شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی نقاط جرم خیز موفق به شناسایی و دستگیری 37 نفرسارق و مالخر شدند و در این خصوص 55 فقره پرونده سرقت کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 55 فقره سرقت درخراسان جنوبی

کشف 55 فقره سرقت درخراسان جنوبی