مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-05دانش

تمدید ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی تا 23 اردیبهشت


مهلت ثبت نام برای رشته های بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری سال تحصیلی سال 1401 – 1402 دانشگاه شهید بهشتی تا 23 اردیبهشت ماه تمدید شد.

- ، متقاضیان دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1401–1402 دانشگاه شهید بهشتی تا 23 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

براساس این فراخوان متقاضیان باید تا شهریور ماه سال جاری کمتر از دو سال از تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی گذشته باشد و متقاضیان باید حداکثر 31 شهریور ماه فارغ التحصیل شوند.

همچنین حداقل معدل قابل قبول کارشناسی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی 16 و رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری بدون اعمال ضریب هم ترازی نیز باید 16 باشد.

همچنین حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی ارشد بدون اعمال ضریب هم ترازی 17 اعلام شده است.

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری می شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی تا 23 اردیبهشت

تمدید ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی تا 23 اردیبهشت