مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-05بين الملل

آکسیوس: واشنگتن و تل آویو راه های فشار بر ایران را بررسی کردند


رسانه آمریکایی نوشته مقام های ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی و واشنگتن درباره راه های اعمال فشار بیشتر بر ایران گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست گزارش داد واشنگتن و تل آویو درباره راه هایی برای اعمال فشار بیشتر بر ایران بر اساس این سناریو که در آینده نزدیک بازگشتی به توافق هسته ای 2015 وجود ندارد، بحث کرده اند.

به گفته این مقام ارشد صهیونیست، گفت وگو بین ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و دیگر مقامات ارشد در کاخ سفید در هفته گذشته عمدتاً بر روی ایران از جمله آماده سازی برای واقعیت احتمالی عدم بازگشت به توافق هسته ای، متمرکز بود.

به ادعای مقام مورد ذکر آکسیوس، اسراییل با پیش نویس توافق فعلی در مورد بازگشت آمریکا به برجام مخالف است، اما هولاتا و سالیوان در مورد چگونگی اعمال فشار بر ایران صحبت کردند تا برای مسئولان در تهران روشن کنند که ایران به توافق نیاز دارد و در عین حال، در صورت از سرگیری مذاکرات، به ایالات متحده مزیتی برای دستیابی به توافق بهتر بدهد .

به گفته این مقام اسراییلی، دو مشاور امنیت ملی درباره چگونگی انجام این کار بدون این که ایران را به سمت تقویت برنامه هسته ای خود و غنی سازی اورانیوم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکسیوس: واشنگتن و تل آویو راه های فشار بر ایران را بررسی کردند

آکسیوس: واشنگتن و تل آویو راه های فشار بر ایران را بررسی کردند