مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-05اقتصادي

فعالیت 70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان سمنان


رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فعالیت 70 واحد تولیدی دانش بنیان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی میرکو، رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته، 29 فقره پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی در استان صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال 1399 از رشد 27 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: پروانه تحقیق و توسعه برای همه متقاضیان و فعالانی که دارای پروانه بهره برداری صنعتی هستند، قابلیت صدور دارد و در صورت احراز شرایط لازم انجام می شود.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: تاکنون 90 فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی و همچنین تعداد 70 فقره مجوز شرکت های دانش بنیان در استان سمنان صادر شده است.

میرکو خاطرنشان کرد: مجوزهای فنی و مهندسی برای همه متقاضیان و فعالانی که دارای ایده های نو و خلاقانه در زمینه های علمی و تخصصی بوده، قابلیت صدور دارد و فرآیند آن به به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ملی بهین یاب (behinyab.

ir) انجام و در صورت احراز شرایط لازم صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان سمنان

فعالیت 70 واحد تولیدی دانش بنیان در استان سمنان