مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-05فرهنگي

کتاب «پنج پرتره» رونمایی می شود


کتاب «پنج پرتره» اثر پیمان طالبی که چندماهی است توسط نشر علم به بازار کتاب عرضه شده، امروز پنجشنبه 15 اردیبهشت در یک نشست مجازی رونمایی خواهد شد.

- ، جشن رونمایی کتاب پنج پرتره امروز پنجشنبه 15 اردیبهشت به صورت مجازی از صفحه اینستاگرام پیمان طالبی مؤلف این کتاب برگزار می شود.

در این برنامه که ساعت 20 از صفحه اینستاگرام مؤلف کتاب پخش خواهد شد، تورج دریایی؛ رییس مرکز ایرانشناسی ساموئل جردن و استاد دانشگاه کالیفرنیا، سایه اقتصادی نیا؛ استاد دانشگاه جرج تاون، سیدعلی میرفتاح؛ روزنامه نگار و سردبیر مجله کرگدن و دکتر شهریار شاهین دژی؛ نویسنده و پژوهشگر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین این برنامه با پیامی تصویری از گلی اکبر، دختر فهیمه اکبر، خواننده و فعال اجتماعی ایران در دهه 20 نیز همراه خواهد بود.

کتاب پنج پرتره، مجموعه پنج جستار درباره فهیمه اکبر، ایرج افشار، علی دشتی، بیژن الهی و لی لی امیرارجمند است که علی رغم گذشت مدت زمان کوتاهی از انتشار، با استقبال ویژه از سوی علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ مواجه شده است.

علاقه مندان برای تماشای این برنامه می توانند روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ساعت 20 به صفحه اینستاگرام پیمان طالبی به آدرس @peymantalebi70 مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «پنج پرتره» رونمایی می شود

کتاب «پنج پرتره» رونمایی می شود