مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-05اقتصادي

نهضت ملی مسکن در کوهبنان نیاز به رفع موانع دارد/1100 نفر ثبت نام کردند


در طرح نهضت ملی مسکن که بیش از 1100 نفر ثبت نام کردند برای تامین زمین نیاز به جابه جایی سیل بند داریم و برای رفع این مشکل نیاز به ده میلیارد تومان بودجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس امروز در دیدار اعضای شورای شهر اظهار کرد: در سال جاری سیل جنوب کرمان و سرمازدگی، کشاورزان استان کرمان را دچار بحران جدی کرد و مشکلات به وزرای مربوطه انتقال داده شد.

پیگیری راه اندازی کارخانه سرب و روی در کوهبنان وی بیان داشت: توجه به خواسته های کارگران امری ضروری است چون نقطه عطف تولید کشور هستند، لذا باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مجموعه های صنعتی و کارگری متضرر نشوند.

شریعتی از پیگیری راه اندازی کارخانه سرب و روی در کوهبنان خبر داد.

وی با بیان اینکه برای جذب قیر رایگان پیگیری های زیادی صورت گرفت و برای رفع مشکل سوخت تراکتورهای کشاورزی بدون پلاک هم اقداماتی صورت گرفته است، افزود: با تقویت مبانی فرهنگی باید تلاش شود که همچنان کوهبنان جایگاه فرهنگی خود را در کشور حفظ کند.

 احمد محمدی شهردار کوهبنان بیان کرد: راه اندازی کارخانه آسفالت، راه اندازی کارگاه قطعات بتنی، اجرای فاز اول پارک مقبره آخوند، تعریض خیابان ها و کوچه ها، نورپردازی در پارک ها، برگزاری کلاس های آموزشی، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در کوهبنان نیاز به رفع موانع دارد/1100 نفر ثبت نام کردند

نهضت ملی مسکن در کوهبنان نیاز به رفع موانع دارد/1100 نفر ثبت نام کردند