مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-05اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین علوفه دامداران کیار


به منظور حمایت از دامداران شهرستان کیار در سال جاری 5 میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به متقاضیان اختصاص داده شد.

- مسلم اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور حمایت از دامداران شهرستان کیار در سال جاری 5 میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به متقاضیان اختصاص داده شد.

مسئول امور دام شهرستان کیار افزود: تسهیلات دامدار کارت تا سقف 500 میلیون ریال با کارمزد 11 درصد و مدت یک ساله به متقاضیان برای خرید علوفه از مراکز تهیه و توزیع و کارخانه های خوراک دام پرداخت می شود.

وی بیان داشت: استقبال دامداران این استان از دریافت تسهیلات در قالب طرح دامدار کارت بسیار مطلوب بوده و شهرستان کیار جز, اولین شهرستان هایی است که تمام تسهیلات اختصاص یافته در این بخش را جذب کرده است.

اسماعیلی بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبار دامدارکارت در حال حاضر به اتمام رسیده و تعدادی از دامداران در سامانه ثبت نام کردند مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار جدید برای دامداران ثبت نام شده در سامانه مورد نیاز می باشد.

اسماعیلی افزود: دامداران این استان برای اینکه بهتر بتوانند از خدمات و تسهیلات تخصیص یافته استفاده کنند باید در سامانه سیتا ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین علوفه دامداران کیار

اختصاص 5 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین علوفه دامداران کیار