مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-05سياسي

روایت جالب هدیه پادشاه سعودی به قاری خردسال ایرانی!


«محمدحسین طباطبایی»، حافظ قرآن کریم وقتی خردسال بود، از پادشاه عربستان سعودی هدیه ای دریافت می کند که در نوع خود جالب توجه است؛ روایت جالب اجابت خواسته این فارس خردسال را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، کاظم مقدس ، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای عملیات والفجر 3 به شهید کریم حیدریان ، از شهدای مظلوم در مزار شریف افغانستان اشاره و اظهار کرد: این شهید در 17 مردادماه سال 1377 به دست طالبان در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید حیدریان پاسدار بود و از سال 1362 تا 1365 در سپاه ارومیه حضور داشت، افزود: شهید در این سه سال زندگی، شرایط سختی را تجربه کرد و با وجود گروه های محارب نظام، همیشه در تعقیب و گریز بود.

مقدس با اشاره به خاطرات همسر این شهید از تشرف به مکه مکرمه در تیرماه سال 1377 اظهار کرد: این شهید با کاروانی که اکثر در افغانستان شهید شدند، حضور داشت؛ اما دولت سعودی اجازه پرواز به آنها نمی دهد و در اقدامی غیرمنتظره، فردای آن روز اجازه پرواز داده می شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: علت این امر هم این بود که محمدحسین طباطبایی ، حافظ قرآن خردسال کشورمان به عربستان می رود و با قرائت خود، پادشاه عربستان برای او اسباب بازی تهیه و اهدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جالب هدیه پادشاه سعودی به قاری خردسال ایرانی!

روایت جالب هدیه پادشاه سعودی به قاری خردسال ایرانی!