مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-05سياسي

مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق آبیدر ایمنی و استاندارد لازم دارد


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد و ایمنی به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده است.

- علی اصغری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مجموعه تفریحی زیبپ لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد طی فرآیند قانونی و برگزاری فراخوان به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار بخش خصوصی برای رعایت نکات ایمنی متعهد شده و ضمن بیمه کردن تمام پرسنل، نسبت به بیمه حوادث این مجموعه هم اقدام کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: رعایت جان شهروندان و نکات ایمنی در این مجموعه تفریحی اولویت نخست دارد و با هرگونه بی توجهی و کم کاری برخورد خواهد نمود.

اصغری تصریح کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری به صورت محسوس و نامحسوس بر روند فعالیت این مجموعه گردشگری نظارت دارد و بازدیدهای دوره ای به صورت هر سه ماه یک بار انجام می شود.

وی تصریح کرد: در جریان این بازدیدها طی روزهای اخیر مواردی مشاهده شد که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت برخی شهروندان بدون بستن کمربند ایمنی از این پل معلق استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق آبیدر ایمنی و استاندارد لازم دارد

مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق آبیدر ایمنی و استاندارد لازم دارد