مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 23:422022-05-04اقتصادي

برگزاری مزایده عمومی بازار گل منطقه 5


سرپرست روابط عمومی منطقه 5 از برگزاری مزایده بزرگ و عمومی بازار گل منطقه 5 پس از حدود 15 سال و با هدف بازگشت حقوق بیت المال خبر داد.

- ، محمدباقر فرهند از برگزاری مزایده بزرگ و عمومی بازار گل منطقه 5 پس از حدود 15 سال و با هدف بازگشت حقوق بیت المال خبر داد و گفت: در سال 1387، به جهت ساماندهی تعدادی از گل فروشان دست فروش در غرب تهران، محلی برای ایشان در انتهای بزرگراه شهید ستاری در نظر گرفته شد و مقرر شد تا طی قراردادهای سالیانه مبالغی به حساب شهرداری تهران واریز شود.

سرپرست روابط عمومی منطقه 5 خاطرنشان کرد: در تمام این سال ها، مبالغ واریزی برای بیش از 80 غرفه گل و گیاه بدون در نظر گرفتن صرفه و صلاح مدیریت شهری بوده و علاوه بر این ضعف نظارت بر امورات ایمنی منجر به بروز حریق هایی طی سال های قبل شده بود و خسارات قابل توجهی نیز به غرفه داران وارد کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری از هیچ اقدامی که منجر به بازگشت سرمایه های مادی و معنوی شهر به بیت المال شود کوتاهی نخواهد کرد، اظهار کرد: نهایتاً با ورود بازرسی منطقه و بررسی دقیق موضوع و ارائه گزارشات لازم با تصمیم شهردار جدید منطقه و تاکید بر رعایت قانون در خصوص اموال و املاک مدیریت شهری و توجه به مصالح و منافع مدیریت شهری و در عین حال حذف افراد سودجو در این محل که منجر به بروز تخلفاتی شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مزایده عمومی بازار گل منطقه 5

برگزاری مزایده عمومی بازار گل منطقه 5