مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:022022-05-04سياسي

واکنش شریعتمداری به یک توییت جعلی


مدیر مسئول کیهان به توییت جعلی ای که اخیرا علیه وی منتشر شده واکنش نشان داد و گفت: بنده به این دروغ پردازی ها و اهانت هاپاسخ نمی دهم چرا که تعداد این موارد به اندازه ای زیاد است که اگر قرار بر پاسخگویی باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در میان انبوه اتهاماتی که علیه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان ساخته و منتشر می شود، اخیراً یک توییت به او نسبت داده شده است و قابل توجه آن که سازندگان این توییت قبلاً با همان مختصات به نام حداد عادل هم توییت زده بود.

در همین رابطه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان در گفت و گویی در واکنش به این اتهامات گفت: از پیگیری شما ممنونم ولی من اصلاً حساب توییتری ندارم.

مدیر مسئول کیهان در ادامه عنوان کرد: بنده به این دروغ پردازی ها و اهانت ها و نسبت های ناروا پاسخ نمی دهم چرا که تعداد این موارد به اندازه ای زیاد است که اگر قرار بر پاسخگویی باشد، نه فقط تمام وقت و فرصتی که خدای مهربان ارزانی داشته است بلکه باید چند برابر آن را صرف پاسخ به این دروغ بافی ها و ناسزا ها کنم.

شریعتمداری ادامه داد: اینگونه دروغ پردازی ها و نسبت های ناروا به اندازه ای ناشیانه است که ارزش پاسخگویی ندارند؛ از حقوق ماهیانه 178 میلیون تومان و حمام سونا در نیاوران و فروشگاه ( شاپینگ سنتر) در تورنتو کانادا و 2 میلیارد دلار در حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شریعتمداری به یک توییت جعلی

واکنش شریعتمداری به یک توییت جعلی