مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-05-04اقتصادي

تولید و عرضه بدون توقف ماکارونی با همه ظرفیت/صادرات را فعلا متوقف کردیم


مالک یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ماکارونی کشور گفت: در حال تولید شبانه روزی و عرضه بدون توقف ماکارونی هستیم و با توجه به میزان تولید، هر کمبودی در این زمینه را در بازار رفع می کنیم.

- مرتضی سلطانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان این مطلب اظهار داشت: آزاد شدن قیمت گندم و آرد صنف و صنعت و به عبارتی اصلاح یارانه این بخش براساس سیاست و تصمیم دولت، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت انجام شده که در واقع تصمیمی درست در جهت رفاه حال مردم بوده است.

  وی افزود: آزاد شدن قیمت گندم باعث حذف رانت می شود و مردم اطمینان داشته باشند که اصلاح این یارانه به نفع آنها خواهد بود و اگر عجله نکنند به زودی منافع این تصمیم خوب دولت را خواهند دید.

  مالک یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ماکارونی در کشور افزود: کارخانه تحت مالکیت ما با تمام ظرفیت و به صورت شبانه روزی در حال تولید ماکارونی و عرضه به بازار است تا هر گونه کمبود ماکارونی را در بازار رفع کند.

بنابراین  با توجه به میزان فراوان تولیدات هر زمانی هر فروشگاهی متقاضی ماکارونی باشد آمادگی کامل برای تامین تقاضای آن فروشگاه را حتی در ایام تعطیل داریم.

  وی بیان داشت: با توجه به میزان تولید و عرضه ماکارونی به بازار مردم هیچ کمبودی در رابطه با ماکارونی در فروشگاه ها نخواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه بدون توقف ماکارونی با همه ظرفیت/صادرات را فعلا متوقف کردیم

تولید و عرضه بدون توقف ماکارونی با همه ظرفیت/صادرات را فعلا متوقف کردیم