مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-04اقتصادي

معاون وزیر جهاد: روغن گران نمی شود


معاون وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبود روغن تا یک هفته آینده رفع می شود، گفت: دولت هزینه های سربار تولیدکنندگان را با پرداخت یارانه مستقیم به آن ها برطرف می کند تا فشاری به قیمت مصرف کننده وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در روز های اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت روغن نباتی بعد از ماه مبارک رمضان به دلیل افزایش هزینه های سربار تولید ناشی از افزایش قیمت جهانی روغن خام، افزایش میزان دستمزد و حتی حذف ارز 4200 تومانی واردات مواد اولیه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به گوش می رسد؛ این اخبار باعث ایجاد کمبود روغن در بازار شده است.

با اعلام خبر احتمال افزایش روغن، میزان تقاضای خانوار و صنفی برای این محصول افزایش یافت و حتی تولید کنندگان نیز از میزان تولید خود کاستند و در نتیجه با کمبود روغن در بازار مواجه شدیم.

این اخبار، اما توسط وزارت جهاد کشاورزی رد و اعلام شد که هزینه های سربار تولیدکنندگان جبران می شود تا روغن نباتی بدون افزایش قیمت نسبت به سال قبل به فرورش برسد.

عسگرزاده معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در این ارتباط اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته وزارت جهاد کشاورزی با تولید کنندگان، کمبود موجود در بازار روغن برطرف می شود؛ دولت هزینه های سربار تولید کنندگان را جبران می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر جهاد: روغن گران نمی شود

معاون وزیر جهاد: روغن گران نمی شود