مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-04اقتصادي

تولید 8 میلیون تنی محصولات کشاورزی تا توسعه اقتصاد دانش بنیان


معاون توسعه امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در برنامه ریزی عملیاتی در حوزه کشاورزی امسال باید تولید به 8میلیون تن ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران امروز در همایش چشم انداز توسعه استان با رویکرد اقتصادی که باحضور  وزیر کشور در فرودگاه نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: راه آهن کشور به علاوه سه محور اصلی متصل به مرکز کشور و دو منطقه ویژه اقتصادی در نوشهر و بندر امیرآباد ازجمله مهم ترین مزیت های استان مازندران محسوب می شوند.

وی افزود: در سال جاری مسائل حوزه اقتصادی در دو محور دستور کار قرار دارد، محور نخست شعار سال سه کلمه تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و دوم تحقق رشد 8درصدی در کشور که در قانون بودجه هم آمد و دولت بر این مهم تاکید دارند، دو محور مهم برنامه ریزی در حوزه اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اضافه کرد: در این زمینه  برنامه عملیاتی حوزه اقتصادی استانداری را تهیه کردیم و اولویت های اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شد مدیران شبکه بانکی و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه اقتصادی هم مواردی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 8 میلیون تنی محصولات کشاورزی تا توسعه اقتصاد دانش بنیان

تولید 8 میلیون تنی محصولات کشاورزی تا توسعه اقتصاد دانش بنیان