مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-04اقتصادي

قیمت هر نان فانتزی 7هزارتومان می شود


رییس اتحادیه نان سفید و فانتزی اهواز با بیان اینکه قیمت هر کیسه آرد 12 برابر شده است، گفت: طبق اعلام مسئولان نوسانات قیمت آرد متاثر از قیمت های جهانی است و ممکن است در ماه دیگر به جای کیسه ای 600 هزارتومان 700 و یا حتی 800 هزارتومان شود.

- سیامک جعفری رییس اتحادیه نان سفید، فانتزی، قناد، بستنی و کافی شاپ های اهواز پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با علت افزایش نرخ نان فانتزی(باگت) از 600 تومان به 3 هزارتومان، اظهار کرد: این قیمت موقتی است و مربوط به کسانی است که آرد از قبل داشتند که نان فانتزی خود را به این قیمت می دهند از چند روز آینده قیمت نان فانتزی تا 7 هزار تومان افزایش پیدا می کند.

وی افزود: یک روز مانده به عید فطر سایت آرد را قطع کردند و  فردای آن روز  یک ظهر اعلام شد قیمت آرد دولتی با کیسه ای 57 هزارتومان بود تمام شده و به صورت آزاد به قیمت کیسه ای 600 هزارتومان به فروش می رسد.

رییس اتحادیه نان سفید، فانتزی، قناد، بستنی و کافی شاپ های اهواز با بیان اینکه قیمت هر کیسه آرد 12 برابر شده است، گفت: این تصمیم بدون هماهمگی با اتحادیه ها، سازمان صمت و بازرسی صورت گرفته است.

جعفری بیان کرد: روز گذشته رییس بازرسی کل کشور در مصاحبه تلوزیونی گفت: یارانه نان فانتزی برداشته شده و قیمت آرد آن ها آزاد شده است و قیمت نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هر نان فانتزی 7هزارتومان می شود

قیمت هر نان فانتزی 7هزارتومان می شود