مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-04اقتصادي

صنعتی شیرین که در ایلام به تلخی کشیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صنعت شیرین زنبورداری یکی از صنایع موفق به شمار می آید و باعث شده افراد در هر سن و شرایطی به آن مشغول باشند، نگاه به این صنعت به عنوان شغل پایدار و کارآمد می تواند در اقتصاد و صادرات نقش بسزایی داشته باشد.

استان ایلام با توجه به توپوگرافی منطقه ای و کوهستان و طبیعت آن برای زنبورداری بسیار ارزشمند است و یکی از قطب های اصلی تولید عسل کشور را در اختیار دارد، زنبورداری در ایلام به سرعت در حال گسترش است و می طلبد مسؤولان توجه وافری به آن داشته باشند.

زنبورداران با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند که باید این مسائل و بی توجهی به آنها برطرف شود تا باعث نشود کندوهای خالی در کنج منازل خاک بخورند؛ عدم ثبت آمار زنبورداران جدید در لیست اتحادیه موجب شده که از مزایای اعضای اتحادیه محروم شوند.

  بی توجهی مسوولان به زنبورداران قاسم محمدی یکی از زنبورداران ایلامی به خبرنگار فارس گفت: مشکلات قشر زنبورداران آنقدر زیاد است که شاید به اندازه یک سازمان مسائل و دغدغه هایی داشته باشند، نگران آن هستیم که روزی این معضلات به صنعت زنبورداری استان لطمه وارد کند و باعث تعطیلی و حذف این شغل پر رونق شود که جای بسی سوال است که چرا هنوز این مشکلات از طرف مسئولان نتوانسته برطرف شوند تا آرامش دوباره برای زنبورداران ایجاد شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی شیرین که در ایلام به تلخی کشیده می شود

صنعتی شیرین که در ایلام به تلخی کشیده می شود